Projekt skončil v roce 2013

zpět na detail: Kreativní využití videa ve výuce angličtiny (anglicky)

seznam všech úvah

Kreativní využití videa ve výuce angličtiny (anglicky)

Musím se přiznat, že od účasti na tomto http://www.cssa-unn.com/tag/cheap-rolex-replica/Longines replicapatek philippe replicaworkshopu, jsem nic moc neočekávala. Užití videa v anglickém jazyce jsem si dokázala velice dobře představit i sama. Pustím studentům film, buď s anglickými titulky, či bez nich, dle úrovně třídy, a po skončení filmu si otestuji, zda porozuměli ději. Moc kreativity v této metodě nevězí, ale alespoň se děti přiučí jazyku zábavnou formou.
Avšak workshop mi zcela otevřel oči. Zjistila jsem, že existuje spousta skvělých, zajímavých a nápaditých metod, jak video využít. Přesto, že se nás v sále Domu dětí a mládeže sešlo poměrně málo a člověku by se mohlo zdát, že tento workshop širokou veřejnost moc nezaujal, nelituji, že jsem se zúčastnila a troufám si tvrdit, že jsme byli součástí jednoho z nejlepších workshopů.
Zároveň mne tento workshop přivedl k myšlence, kolik takových hodin angličtiny jsem ať už na základní či střední škole zažila na vlastní kůži? Odpověď je, bohužel, tristně málo. Nepochybuji o tom, že kvalita výuky angličtiny na školách se za poslední roky rapidně zlepšila, ale přesto ve velké míře převažují suchopárné hodiny, kdy se učitelé zarytě drží knih a nepřetržitě do žáků na sílu tlačí gramatiku. Teoretická znalost jazyka je samozřejmě velice důležitá, nicméně gramatika a nekonečné poučky nejsou všechno. Praktické využití jazyka je k nezaplacení. Je sice hezké, že žáci mají povědomí http://www.cssa-unn.com/replica-audemars-piguet-watchmaking-class-in-silicon-valley/o pravidlech daného jazyka, ale když pak tyto poznatky neumí využít v praxi, je to problém. I zhttp://www.cssa-unn.com/tag/replica-chopard/Jaeger Lecoultre replica ukiwc replica uk vlastních zkušeností vím, že spousta žáků se bojí, stydí, popř. ani neumí anglicky vyjádřit. Proto bych se přikláněla ke zlaté http://www.cssa-unn.com/tag/replica-piaget/střední cestě, tedy spojit teorii s praxí.
Vím, že počty hodin angličtiny jsou na školách omezené, někde má učitel více prostoru se studenty pracovat, jinde méně. Dle mého názoru však není takový problém si hodiny řádně rozdělit dohttp://www.cssa-unn.com/stall.php časových intervalů (kupř. po 15 minutách) a v každé části se zabývat střídavě gramatikou/poslechy/psaním/ nácvikem dialogů i využíváním zábavných forem učení. Hodinu můžeme variovat dle aktuální potřeby studentů. Touto metodou zabráníme ireplica Piaget ukhttp://www.cssa-unn.com/tag/breitling-replica/ monotónnímu průběhu hodiny.
Co se týče užití zábavných forem učení, kdy se žáci vzdělávají, aniž by o tom v podstatě věděli, video patří pouze ke zlomku metod, které mohou být realizovány. Žáci by mohli pracovat s AAA+ 2015 New Fashion ball replica watcheshttp://www.cssa-unn.com/tag/replica-montblanc/replica panerai watchesReplica Watches Review is Very Special In Our Store.texty známých písní, s knihami svých oblíbených autorů apod. Další skvělou metodou,http://www.cssa-unn.com/stall.php?myu=luxury-watch-brands/breitling-1.html jak žáky trochu pobavit, odreagovat po náročné látce a přitom je i něčemu přiučit je využití tak zvaných „warm up“ aktivit. Jde o hry, které můžeme napasovat na probírané učivo. S dětmi tak můžeme nápaditě zopakovat třeba gramatiku a ještě je po náročném dnu probrat a zajistit si tak, že nám při výuce neusnou.
Jak můžeme vidět, možností ke zdokonalení výuky angličtiny existuje celá řada. Nezbývá mi než doufat, že s přibývajícími mladými a doufejme snad i pokrokovými učiteli angličtiny na školách, se výuka tohoto předmětu, a celkově Audemars Piguet replica ukTag Heuer replicahttp://www.cssa-unn.com/tag/best-replica-breitling/replica watchesReplica Seiko Watchescheap fake watcheszarytě zaběhlá, tradiční struktura hodiny vyvine komega replica ukhttp://www.cssa-unn.com/tag/rolex-quartz-replica/Seiko Replica lepšímu.